یزدفردا "رئیس کمیته جوانان و دانشجویان ستاد انتخاباتی مهندس میرحسین موسوی از آغاز به کار ستادهای دانشجویی در دانشگاه های سراسر کشور و اعلام موجودیت برخی از آنها خبر داد.
مهندس حمزه غالبی در گفت وگو با قلم با اعلام این خبر اظهار کرد: در حال حاضر کمیته آماده است از کارهای ستادی وارد صف شود. خوشبختانه فرصت تعطیلات عید نوروز، مجال کافی را برای به سرانجام رسیدن فاز برنامه ریزی و سازماندهی فراهم کرده است.
وی در تشریح فعالیت های کمیته جوانان و دانشجویان گفت: در بخش دانشجویی علاوه بر برنامه ریزی و سازماندهی لازم برای کمک به انتشار نشریات دانشجویی، برگزاری نهضت سخنرانی، همایش و سمینار در دانشگاه‌ها و محیط‌های دانشجویی، ایجاد حلقه های گفتگو (سفیران داوطلب)، تدوین و انتقال مطالبات علمی- سیاسی- صنفی و فرهنگی دانشجویان (گروه‌های تولید محتوا)، پایش منظم محیط و مطالبات دانشگاه، فعال کردن شبکه تشکل‌های دانشگاهی نظیر انجمن های علمی، تشکل های اسلامی، کانون های فرهنگی - هنری و تعامل با رکن استان های ستاد در جهت تعیین مسئولان ستادهای دانشجویی استان ها در سراسر کشور و ارتباط سیستماتیک و منظم با تمام آنها درشرف اتمام است.
حمزه غالبی ادامه داد: در این راستا در بخش دانشجویی تعیین رابط معین دانشجویی در تمامی دانشگاه های سراسری، علوم پزشکی، آزاداسلامی، واحدهای مطرح دانشگاه پیام نور، غیر انتفاعی و علمی - کاربردی در دستور کار کمیته جوانان و دانشجویان قرار دارد.
وی گفت: کمک برای هماهنگی و توانمند سازی برای حرکت جدی ‌تر ستادهای خودجوش دانشجویی نیز در دو نوع ستاد‌های هویتی و دانشگاهی با جدیت پیگیری می‌شود.
رئیس کمیته جوانان و دانشجویان ستاد انتخاباتی مهندس میرحسین موسوی گفت: ستادهای دانشگاهی در حال حاضر در دانشگاه های کشور در حال راه اندازی است که برخی از آنها نیز اعلام موجودیت کرده اند. به عنوان مثال ستاد دانشجویان حامی مهندس موسوی در دانشگاه شریف اعلام موجودیت کرده است . ستادهای حامی مهندس در عمده دانشگاه های شهر تهران و ستاد ملی دانشگاه آزاد نیز به زودی اعلام موجودیت می کنند.
غالبی خاطرنشان کرد: ستاد های هویتی می توانند در قالب ملی و محلی با توجه به پتانسیل خود اعلام موجودیت کنند. به عنوان مثال ستاد ملی دانشجویان اصولگرای حامی میرحسین در سطح ملی و ستاد ادوار انجمن های اسلامی در حال طی مقدمات برای اعلام موجودیت هستند.
وی گفت:ستادهای فدرال دانشجویی حامی میرحسین موسوی، در برخی از کشورهای خارجی ، به ویژه در چند کشور آسیایی تشکیل شده است.
غالبی همچنین از راه اندازی بخشی با عنوان "ستاد موج نو" یاد کرد و گفت: در این بخش از روش‌های نوینی برای تولید و انتقال پیام استفاده خواهد شد که در آینده نزدیک در مورد این فعالیت‌ها گزارشی ارائه می شود.

غالبی در پایان گفت:جوانان و دانشجویانی که علاقمند به همکاری با کمیته جوانان و دانشجویان ستاد انتخاباتی مهندس میرحسین موسوی هستند می توانند از طریق آدرس http://register.moosavi88.com با این کمیته در ارتباط باشند.
یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا